Ja rodas kādi jautājumi par Privātuma politiku vai par īstenoto Personas datu apstrādi, aicinām sazināties ar Mūsu datu aizsardzības speciālistu - info@tsc.lv.
Ja rodas kādi jautājumi par Privātuma politiku vai par īstenoto Personas datu apstrādi, aicinām sazināties ar Mūsu datu aizsardzības speciālistu - info@tsc.lv.
Ja rodas kādi jautājumi par Privātuma politiku vai par īstenoto Personas datu apstrādi, aicinām sazināties ar Mūsu datu aizsardzības speciālistu - info@tsc.lv.
Klientam ir tiesības līguma noteikumiem neatbilstošas preces vai pakalpojuma saņemšanas gadījumā vērsties ar sūdzību TSC. Strīds, kas var rasties starp TSC un klientu vispirms tiek risināts pārrunu ceļā. Ja strīdu nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā, Klients ir tiesīgs iesniegt TSC rakstveida iesniegumu. Atbildi uz rakstisku patērētāja pieteikumu TSC sniedz normatīvajos aktos noteiktajā termiņā. Visos pārējos gadījumos, TSC sniedz atbildi 30 dienu laikā no attiecīgās pretenzijas saņemšanas dienas, ja attiecīgajā jautājumā nav nepieciešama papildu apstākļu noskaidrošana. Ja vienošanās netiek panākta, Klientam ir tiesības tālākas sūdzības izskatīšanas ietvaros rīkoties saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma prasībām un patērētāju ārpustiesas strīda risinātāja likuma noteikumiem, www.ptac.gov.lv . Savukārt par personas datu jautājumiem vērsties Datu valsts inspekcijā, www.dvi.gov.lv.